Ledig och semester och hur mycket jobb som helst.

Så är det jag är semesterfirare from måndag och det känns ju underbart. Helgen har varit ledig men räknas liksom inte in i semestern först på måndag kommer den igång på riktigt. Jag har kollat in 5 olika väder prognoser på nätet och allt pekar åt rätt håll..alltså hur härligt ska det inte bli för min kropp att på måndagmorgon glida ut i mina fårskinnstofflor och min djupröda neglige och sätta mig i solstolen under eken och dricka mitt underbaraste morgonkaffe med mr solen som sällskap:))
Annars går flytten framåt men resten går i snigelfart...knappt framåt alltså:/. Jag har börjat skura lägenetshel....t i dag  och det suger men jag deppar inte utan kör på och stänger av det blir bäst så. Det måste få ta sin tid.
Mitt internet börjar funka i mitten av veckan sådant  tjaffsigt svammel...grrrr! Nu ska jag fortsätta skura.  förrestenI dag dog Pekka Filles Skata  det känns inte kul men vad göra pippin är lagd i jorden och psalm sjöngs vi har även åkt virvelvinden på Tivoli jag Wille, Fille och Mange Holy moses vad det snurrade...Nu Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0