Västa magkatarren!

Detta är kontentan av all stress! Min mage har kapitulerat totalt. Har knapt sovit inatt. Jag mår illa , har ett sug och ont i mellangärdet magen är uppblåst som på en gravid i 6 månaden. Nu lägger jag ned kaffet och så blir det strikt kost hela veckan, inge skit! ka be magnus köpa Gaviskon när han far iväg. Tur att jag är ledig idag och imorgon så jag har lite tid på mig att kurrera. Jag och M och S hade planerat att träffas på stan imorgon, få se då hur det känns.
Det är så typiskt mig att köra allt i botten, inget antingen eller, inget lagom, alltid för mycket.(intensiv skorpion är jag)
Det är så med min mage att den är kännslig och gasar jag på för mycket då ger den utslag, Nått jag känner till sen länge, jag är ju inte längre pur ung! Men hur det än är så när magen har repat sig och jag mår bra igen så är det som att jag tar detta tillstånd för givet och så börjar jag sakta men säkert  missbruka kaffe  kaffe, konstiga frätande mat produkter  som jag gillar men inte min mage. Det är ju jävligt märkligt vilka förträngningar man har och hur himmla dumdristg man kan vara, Typiskt mig, jag är less på mig själv. Nu ligger jag här med magen i vädret på min spikmatta, inte kul! Men så typiskt mig. Den här gången förlåter jag inte!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0