vad skönt!

Pippin Bullen har flyttat!

Ja vi ringde i desperation runt för att hitta nån som kunde ta över Bullen. Man har inte hjärta att bara lämna honom där ute i kylan utan mat och skydd. Till slut gick Sanna som arbetar på Djursjukhuset i Gammelstan och som har licens från länstyrelsn och föder upp egna duvor med på att ta hand om "lill Bullen", gudars skymning vad skönt!
Jag menar vad hade vi annars gjort. Skulle jag kanske varit tvungen att ta tjänstledigt från Fyren för att sköta lilla bullisen till han kommer in i iallafall puberteten och kan klara sig på egenhand en stund, Nej skämt å sido.Jag är så glad att det slutade lyckligt för den lilla. om en vecka ska vi ringa och höra hur det har gått. Vi håller  alla tummarna!
Annars är allt bra. Vi har käkat och jag ska koka kaffe om en stund och sen ska jag vika lite tvätt.
Jag och Magnus har varit och tränat, skönt. Man börja vara i rätt fin form:-). men jag har ju tränat bra ett rätt långt tag nu och jag känner mig ganska stark, idag iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0