trötter

Fy bubblan vad jag har stressat idag! Upp kl 05:30......Jag var sååå trött!! Värre än vanligt faktist.
På jobbet är dett massor att göra, kul men väldigt intensivt. Efter jbbet kom mange och hämtade mig vi åkte till Eriksson`s frissan och jag köpte nytt Tigi shampoo, balsam och Glansspray, Jessu vad det går shampoo hos oss, 5st rejält långhåriga personer och Fernanda med hår till Midjan och Magnus är tjocktsom en Vargskinns mössa. Dags att ransonera. Efter frissa handlingen åkte vi och storhandlade mat , det tog sin tid.
Nu har vi käkat och I`m totaly messed up!! Jag håller på att spola upp ett bad, måste lägga mig i blöt och koppla bort stressen Sen spikmatta en halvtimme och liniment jag har sån träningsvärk. Nu ska jag ha tränings vila nån dag.
Fy vad sliten jag känner mig!!!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Beställ tigi från Beautybay.com iställe.. så mycke billigare.

2009-01-20 @ 16:56:48
Postat av: ulrika

Tack för tipset!!

2009-01-20 @ 17:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0