Tidig morgon!

Vaknade kl 06.45 då klockan ringde hade väldiga problem att öppna ögonen men tillslut fick jag upp två smala gluggar, med mycket möda. Grabbarna var inte på nått vidare humör då jag väckte dom, det tar tid att komma in i rutinerna efter jullovet. Det har blivit alldeles för många sena kvällar, myskvällar. Jag och Magnus låg och pratade ganska länge igår kväll. Var inne på youtube och kollade på våra gammla ungdomms idoler, då och nu. Magnus kollade in Billy Idol och whitesnake... Jag kollade in Patti Smith sjungande min favorit Dancing barefoot, då och nu, fantastiskt. Kate Bush och så Pink Floyd och Led zeppelin mm så det blev lite nostalgitrippande på kvällskvisten. Hela tiden låg jag på min spikmatta kändes så skönt. mina skinkmuskler är övertränade igen och jag får ishias av det.... Jag tänkte åka på gymmet tidigt idag börjar inte jobba förrän 15:00 men hinner krypa ned i bädden en stund och värma mig först. Ska göra det nu. Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Ferhat

God morgon :D



Allt bra med dig idag? =)

2009-01-09 @ 08:11:56
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej tjejen! Undvik skriva på engelska, det är inte din starka sida! :) Öm, stavas inte heller med H.

Om du ska skriva te med H så måste du använda apostrof.

2009-01-09 @ 16:34:21
Postat av: sonjaulrika

Här skriver vi inte engelska utan svengelska Darling! kramar öhmma sonjaulrika

2009-01-09 @ 16:37:04
Postat av: sonjaulrikas

Apostrofer är slöseri med tid !!;)

men tack för inlägget!!

2009-01-09 @ 16:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0