soffa kväll!

Soffa kväll åter igen, orkar helt enkelt inte göra nått annat. Vi har handlat, fejjat , grejjat, käkat.
Det blev ingen möblering eller gardin byte, ork int! Imorgon får det bli.
 måste vila ut efter allt "hard workande".

Grabbsen har gått till kompisar och Prinsessan Fernanda är med tjejerna på Plannja Basket match ikväll.
Min tjusiga Man Magnus ligger utslagen i soffan och kollar nån Bon jovi dokumentär på kanal 7..
Vi har planerat att kolla Let`s dance kl: 20.00. Jag sitter här i min lila blommiga badrock och har nyligen stigit upp ur ett kokande bad, det ryker om mig!! Förresten Magnus hae klarat sina två tentor i muskel fysiologi och rörelseaparaten, Gud vad skönt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0