Ny dag!

Väldigt sent kl: 11:30 vaknade jag av att telefonen ringde, Har 3 par skidor till försäljning på blocket en kvinna ville köpa,shit! brukar inte kunna sova så länge även om jag vill. Ett ålders problem gissar jag..:-). Hela lägenheten var tyst till och med Wilhelm den morgonpigga låg och snarkade. Kanske kan det även min "Långsovning bero på dagar av sömnbrist pga igen täppt näsa och grymm halssmärta. Jag vilar mig fortfarande genom denna förkyldning, men det går sakta att bli frisk, mycket sakta. Ett friskhets tecken är dock att jag börjar bli uttråkad och längtar efter gymmet. Jag kände även för att spänna upp en duk och börja måla nått fantastiskt vackert, som jag faktist kan bara inspirationen infinner sig. igår infann den sig men jag var för svag och seg för att få fingrarna ur....... och börja. Jag får vänta till nästa infall!! Nu ska jag bada badkar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0