nintendo wii

wille och Mange spelar Nintendo fitness, my god magnus svingade sin midja i hulahula rörelser i rasande fart fångade rock ringar som svingades i luften och nickade bollar. Jag blev helt slut av att bara titta. Där kan man nog bränna en och annan kalori. Ska testa när jag blir frisk vågar inte utsätta mig för några övningar just nu.Jag ligger lågt, väldigt lågt. Magnus var nyss ut och handlade och det var tydligen is kallt närmare -20 grader riktig vinter kyla . bra då fryser isarna till rejält. vill ju kunna promenara till stan över isen eller kanske åka skrillor. Skotern har vi kvar i Gällivare har ingenstans att förvara den. Jag saknar min syster jätte mycket önskar dom bodde nära så Noa och mina barn fick träffas oftare och bli ändå tightare. som det är nu träffas vi alldeles för sällan, Jag jobbar ju även helger och förutom släkt och vänner lockar inte Gällivare särskilt mycket. Vi åker nog upp i februari nångång. Spännande att se Clint Ante och Sofies lilla nya beba. nu ska jag koka YOgi the igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0