Morning!

Jag har drömt intensivt inatt och sovit länge och djupt. Jag skulle hinna Fika med Kristina innan jobbet men jag hinner inte pga mitt intensiva sovande, men det behövde jag! Jag känner mig utvilad och pig även om jag är rätt nyvaken. Börjar jobba klockan 12:30 och jobbar till 21:30 å här hemma hinner jag inte göra nytta. Mange och killarna ska på isen och åka skrillor idag.,kul! Synd att jag missar det för ag är ju en riktig hejjare på skrillor. Jag har tränat och tävlat i konståkningända fram till gymnasiet, ännu kan jag göra piruetter små hopp och rätt snygga steg....(SKRYT):-) . Nu ska jag göra mig redo för jobbet. Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej :)

Trevlig blogg du har.



Vill du ha hjälp med en ny design till din blogg? Spana då gärna in mitt senaste inlägg för att se hur du ska gå tillväga, hör av dig redan idag så kommer jag göra klart din design idag.



:)

2009-01-10 @ 11:44:15
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0