morgon!!

God morgon! Min nästäppa har äntligen börjat släppa ena bihålan har varit så ond och öhm men jag har gjort 10 nässköljningar, tagit rinexin och propolis och känns bättre.. men inte bra . jag är på rätt spår med min sper metoder!!!magen känns också lugnare!! Pratade med en kompis igår om barn och ungdommar som far illa pga missbrukande föräldrar. Det är ju så oerhört vanligt och så förödande. Man ser ju detta överallt. inte så långt från oss bor en ständigt vinglig 4 barns far!! my god Ibland är det bara ena parten av föräldrarna som dricker, Men hur i sin enfald kan den andra låta detta fortgå och tro att detta inte skadar barnet. denna destruktiva mijö eller en mammma eller papppa som mitt i allt försvinner för att dricka sig redlös en vecka eller två eller allt som följer i spåen av sånt är skit!!! Så många fina kvinnor som verkar sitta fast i denna äckliga fälla!!frivilligt!! Skygglapppar , förnekelse, sopa under mattan och gå vidare....Nä lägg av skaffa er ett bättre liv. Gå vidare.... RÄDDA BARNEN!!!!! Mina kära ligger och sover ännu jag vaknade pga näsan!!! nu ska jag ta två alvedon och krypa i bädden igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0