mörgön mörgön!

Jag vaknade av att det var iskallt i vårat sovrum....hellsicke temperaturen i lägenhete är inte ok. direkt det har varit kallt ute så fryser man häcken av sig här.Inte konstigt att man blir förkyld här i huset!! Lite värme borde man väl få för 8000kr i månaden tycker man!! Det är inte värt att bo här med tanke på hur mycket vi betalar. Snart ska vi börja se oss efter ett litet mysigt hus eller en insatts. Jag skulle gärna bo kvar här på mjölkudden för det är så mysigt, bra och det är här barnen och vi har många vänner. Och så har vi ju vårt lilla centrum här med Konsum, restaurng, frissa apotek och vårdcetral!! det är ju verkligen toppen och så preem och Mc donalds.....Den sista besöker vi dock jätte sällan burgarna där är ju inte särskilt smakliga . Men ibland så för Wille oh Fille gillar deras burgare och så får man ju alltid en grej med i Happymeal!!! Min förkyldnings status är något bättre, halsen gör inte lika ont, näsan är något mindre täppt och lederna värker inte lika intensivt, det går åt rätt håll. Nu ska jag sila mitt underbara YOGI!!!!! hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0