morgon i sängen.

Ligger här slapp och Ledig underbart varm och utan stress i kroppen. Jag håller på att spola upp ett mysigt bad igen ska fixa till mig lite  vi drar till Gällivare idag imorgon lovas det SOLSKEN i Gällivare och det vill vi inte missa!!
Vi ska ut och åka skoter med killarna i morgon, dom har längtat.
Solen över Dundret är dock största anledningen. Fernanda , Fille och Wille har stigit upp tidigt idag och verkar gladlynta och nöjda,  Nu ska jag hoppa i badet och sedan plocka ihop här hemma. Sen drar vi!!! Risken man tar när man åker dit är att man hamnar i gropen!! Det skakar, dundrar, bullrar, marken är tunn och skev och kan lika gärna ge vika..
Jag känner mig rätt nöjd och glad idag......Ingenting är beständigt som tur är...:-)
:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0