Måndag igen!

Uppe tidigt, det snöar och är  3-grader ute. Jag och Marita ska promenera in till stan om en stund och sen promenerar jag tillbaks. Jag börjar jobba klockan 14:00 idag så jag tar bilen till jobbet. Magnus har börjat läsa rehabiliterings psykiatri nu och sitter bredvid mig och ser aktiv, vaken och nyfiken ut, Han har en massa papper framför sig, Jag frågar inte vad det är  för jag har inte tid att lyssna till svaret, det kan ta tid ibland för min älskling är väldigt nyanserad
och gillar att gå på djupet, Jag har inte tid nu. Ska fråga ikväll istället. Vi funderar på att åka till GÄllka inte nu till helgen men nästa. Grabbarna vill åka på Dundret . Fille har ju nya Twintips och Pjuck. Ville har ju både brädan och Filles gammla "tips" han vill prova. Vi får väl se hur det ser ut då. Jag vill träffa Mamma och syster med familj, saknar dom enormt!! Fast gällivare saknar jag nadas!! Ångesthåla!! Nä nu överdrivetr jag, men dött och eftersatt känns det just nu.
Jag vill ha hit mina kära. Vivi Och Maria också!!  Nu ska jag kila. Ha en fin dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0