longing for.....

Jag har nu fått nog av kylan, fram till jul är det ok men nu är det nog.. näsan är svullen och halsen svider...gud vad jag fryser. Jag tycker att det snart borde börja våras.. Vintern är ju väldigt lång här uppe, onödigt lång. Våren är fin den vill jag inte vara utan men det är ju några månader dit. i år har jag semester redan i mitten av juni till mitten av juli. känns skönt med tidig semester. skulle gärnna åka till göteborg med min familj i sommar jag gillar verkligen Götet. Det lagom stort och mysigt sen finns det massa mysiga ställen nära att åka till. halmstad, Falkenberg och så Ullared..dit har jag aldrig varit vet inte ens om jag vill??...kanske. Liseberg är ju mysigt. Där har jag åkt allt ,jepp! jag älskar karuseller fast jag är skit rädd!! men mina barn peppar mig, för både Frnanda och Fille är helt orädda och karusell galna. Mange åker också det mesta. Vi har legat och kollat massa Emil filmer ganska roliga faktist!!

Kommentarer
Postat av: SANIBO

nicenice!

2009-01-02 @ 21:04:56
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0