Inte så bra!

Känner mig väldigt , väldigt trött mest pga att jag sovit så väldigt dåligt inatt, vet inte varför men konsekvensen blev att jag har huvudvärk och går omkring i en glasbubbla idag. Har jobbat förmiddag idag och här sitter jag nu som förlamad av
trötthet och huvudvärk. Ingen panodil eller alvedon fanns i huset så min snälla Magnus har åkt och handlat det åt mig.
Jag och Fernanda talar inte samma språk idag, allt känns trögt och jobbigt.
Men det är bara nya tag som gäller, men först av allt behöver jag sova. Ska lägga mig tidigt ikväll  när jag läst med Wilhelm och förhört Fille på glosorna . Grabbarna behöver också komma i säng tidigt, med Filip är det svårt, -Jag ska bara.-Jag ska bara och klockan tickar iväg. Mitt tålamod är inte det bästa nu  men jag får bita ihop.

                                                                                                                       Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0