Hejja

hejja! Sovit skönt inatt och ganska länge. Jobbar mi sista kväll idag och sen är jag ledig 5 underbara dagar.
Igår kväll efter jobbet var jag rätt  mör och jag somnade gott på spikmattan ca 15 minuter efter jag lagt mig tror  jag, det kallas utmattning. Hemmet är tyst tomt och rätt stökigt. jag börjar jobba kl 14:00 så jag ska snabba mig i badet så jag hinner fixa lite hemma innan jag ska knalla iväg. Vädret är GRÅTT, fy apans va trist och -5grader......enough is enaugh , grå vädret Kills me slowly...ja det känns så. Det känns som jag behöver nått stämmningshöjjande snart om inte jag får se SOOLEN!! Mange Ltu:ar han ringde nyss och sa att han kommer hem på rasten...mmmm...okej!
Nu ska jag rycka upp mig vända glada sidan till! Whats the meening of this mood? Det är bara det att det är någonting inuti som sliter och tränger...... nu bada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0