hallo!!

Körde ett rykande hett pass på gymmet. Jag fullkomligen plöjde igenom varenda muskel i min lilla kropp. Det var underbart, jag pallade, jag njöt. Ishias nerv- retningen känns bättre även om mina rumpmuskler är som tegelstenar efte detta härliga befriande, endorfinpumpande pass. I`m back in buissnes! Alltså min 100 år gamla förkyldning är borta till 99%. Efter detta stora så har jag jobbat kväll. trevligt att träffa alla! Nu sitter vi här i vardagsrummet och myser tillsammans hela bunten. Jag håller på att spola upp ett rosendoftande kvällsbad....ska tända ljus och nang champa och verkligen slappna av. efter det blir det fortsatt mys. jobbar kväll imorgon. Ska träffa min snygga roliga väninna Kristina över ett fika innan jobbet. Ha det härligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0