GOMÖRRÖ!

UPPE MED TUPPEN HAR JAG VARIT INTE FÖR JAG HADE LUST UTAN FÖR ATT JAG MÅSTE!
Varit in till stan och fixat lite grejjer fick skjuts med Magnus som skulle til LTU , tillbaks fick jag gå.
Nu sitter jag vid köksbordet med en tallrik havregrynsgröt framför mig och sallad med kräftstjärtar...gott!
Idag börjar jag jobba klockan 14:00 det blir åter att ta en promenad.
Idag har jag även hunnit med att vara vansinnigt förbannad på Magnus och är det ännu. Vi talar inte samma språk. Jag är trött på att återupprepa mig i ett mönster känns som en Dejavu upplevelse, ett ekorrhjul av tomma ord och fraser
som leder till Tjottaheikki!!...Dramatiskt???...jA GANSKA!
Jag är rakt på sak, okmplicerat, ärligt öppen. Jag är analyserande, krävande explosiv!! Och jag är less!
Nu ska jag käka och sen en dusch!
                                                                       Ha en kärleksfull dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0