Godmorning!

Ja går dagens kväll blev ju väldigt mycket let`s dance. Det är ju väldigt trevlig underhållning och jag rör mig oroligt till rytmerna och vill vara med. Min Mange säger alltid att- Om mamma(jag alltså)  skulle vara med så skulle hon vinna för hon är skit bra på att dansa! Och när Mange säger så då känner jag hur jag  får lust att gå lös i en het samba, svinga höfter och armar i en eldig sexig klänning, Dansa , dansa, dansa, Så jäkla bra är jag ju förståss inte fast jag har en potential och så gillar jag att min man säger så!!
Jag tycker att denna Kitty först och främst var en sådan tragedi. Inte pga sin dansinsatts men pga sitt beteende.
My god ! kvinnan har ju ingen självdistans. Lila var ju proffsig och super bra förstoss benen gick ju som trumpinnar, hon måste ha gjort detta förr? Eller så är hon bara en super begåvning?.
Muskel berget  Samuelsson är ju så stor, så stor men rörde ju sig smidigt och rullade höfterna.
Sen tv kvinnan med håret i chokladklänningen, Hon var så bra ödmjuk och fin, så mjukt hon rörde sig trots svår Artros i lederna, Jag ville gråta. hennes partner ser så snäll och gullig ut. Filip kommenrerade henne-Titta hon har ju BRRÖÖSSTT på RYYYGGEn också, kolla! Och vist hon hade fyra stycken två fram och två bak , men vad gör det?
Nu färdig kommenterat. Nu ska jag dricka upp kaffet och åka på gymmet ! see you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0