godmorgon!

Stigit upp tidigt. betalat räkningar och städat lite. Jag börjar jobba klockan 15.00 så jag hinner städa lite till Wilhelm är motsträvig  på morgnarna vill bara ligga kvar i sängen ändå går han och lägger sig klockan åtta varje kväll. Han vill bara leka och tycker inte alls att plugget är roligt, JOBBIGT! Jag vill bara leka, säger han.....lill gossen går bara i ettan och tycker skolan är jobbig!!!! Vi får se om det blir något Gällka i helgen. Både vill och inte vill hade dock helst sett att mamma och Boel kommer till oss, alltid lika trevligt!
Sigge och Saga behöver gå ut  på en promenad jag ska klä mig och ta med dom på en tur ut i skogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0