God sönag morgon!

Vaknade tidigt!! typiskt mig, när jag väl har möjlighet att sova ut då är jag klar vaken kl 09:00, onöigt.
Men jag drack kaffe och tog mitt levaxin, lider nämligen av för låg ämnesomsättning, hypotyreos!
Sen läste jag senaste Amelia och allt var tyst och stilla, Detta är det positiva med tidiga morgnar.
Jag och maken Magnus har varit på gymmet, (som vanligt). Kanske ska jag skriva att det var otrevligt och jobbigt för att skapa lite variation!! Men nej det vore att ljuga, det var SKÖÖNT, härligt nästan underbart.
Fernanda for på basket match igen!! Ja , jag vet det är mysko. Fille spelar Zelda i bara fillingar, hel fokuserad.
 Och Wilhelm är hos Danne. Dom har lekt här hela morgonen men nu gick dom dit.
Nu tänkte jag plocka fram min symaskin och sy om två klänningar, piffa till dom lite liksom! vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0