God morgon!

Stigit upp tidigt med barnen. Idag mår min mage redan bättre, skönt! Men jag håller strikt  skonkost i några dagar.
Jag håller på att spola upp ett bad och kokar havregrynsgröt samtidigt.
men
Idag ska jag träffa mina vänninor S och M på stan, fika , promenera . Det ska bli trevligt. Vi fikar oftast på Mat och Prat Men Börje Olssonsoch  ochTake away är också bra och så Åhlens som har underbara fruktsallader och bakelser.
Wayne`s är inget vidare tycker jag. Det finns massa ställen men det blir att man träffas mitt i smeten, på stan alltså och går till närmaste, lite enformigt. 
Våran Filip läser franska i skolan men hatar det så han ska byta till engelska , bra tycker jag , franska är ett svårt språk man aldrig hör och har svårt att hålla sig ajoure med. Jag har ringt och talat med rektorn om detta i morse det lät som det skulle lösa sig.
Nu har gröten kokat klart och vattnet är uppspolat . Vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0