fortsättning...

Hämtade in Bullen. Fixade lite blandat käk och vatten. Bullen drack direkt men han åt inte. Jag hämtade en lååång pincett och testade mata med den men , Nej. BUllen är visst storbjuden idag.
Jag ringde Fille.
-Mamma här!, Bullen äter inte.
-Mamma, du måste hålla i honom hårt och öppna hans mun och trycka in maten.
-Ge dig Filip. Bullen gapar väl om han är hungrig, eller? Ja menar han är ju inte pytte, pytte liten precis.
-Nej mamma Bullen kan inte gapa själv. Du måste öppna näbben.
-Filip, jag kan inte, jag vill inte. Han har druckit vatten och skitit räcker inte det.?
-Men mamma han behöver mat. Han är hungrig!
- My god! Jag ska verkligen försöka Filip men jag gillar verkligen inte detta!
- Bra mamma! Gör det. Ge Bullen mat. hejdå!
-Hejdå!

Herre jävlar! Jag gick och tog på mig fingerhandskar och sen stora latexhandskar på det.
Sen tänkte jag som så att, låtsas att detta hänger på liv och död och att du inte har nått val!

Så jag lyfte upp Bullen. Jag bände, ja, bände upp hans långa näbb och jag tröck in en bit uppblött
ägg limpa...puuust!
Ha svalde, det får vara bra så. Nu är jag helt slut. Bullen liggeri lådan och har bajsat igen.
Jag tror inte ens han var hungrig. ska ta ett bad nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0