Film

Slö skön morgon. Jag och Magnuus har legat i sängen och tittat film Fernanda rekommenderade den.
Felon hette filmen och var klart sevärd.
I dag jobbar jag eftermiddag och börjar klockan tre. Just nu spolar jag upp ett varmt bad. Jag ska göra mig i ordning och jag och mange ska åka in till stan och käka ute idag.
jag jobbar i helgen så jag har inga särskilda planer för resten av veckan  det blir inte mycket gjort då man jobbar helg.
nästa vecka är jag lång ledig då blir det andra bullar. Vi hade eve planerat en tripp till Gällka men jag vet faktist inte
om jag har lust. Skulle gärna se att syrran och mamma kommer hit och noa och Tolle förstoss och så vivi och Maria................detta ballade  ur!--går i badet nu-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0