Fågel Mamma!

God morgon! sitter här med en kopp kaffe har sovit länge. Magnus steg upp på morgonen och skickade kid`sen till plugget han hade ändå tenta och skulle iväg till universitetet tidigt. Jag som har jobbat helgen fick alltså ligga kvar under värmen under täcket...mmmmm!
Det är en sak som inte känns bra, ärligttalat känns det skit jobbigt. Det är så att filip har släpat hem en skadad Duv unge
som han har vårdat och matat över helgen, den har blivit jätte pigg och den är verkligen söt men grejjen är att vem ska mata den när Fille är i plugget, det är bara jag hemma...åååå!
Filip kom in  i morse vid sju och sa -Mamma kom ihåg att mata Bullen(den heter så).
Jag sa- Nej filip det är inte min bulle, jag vill inte ha en fågel. Jag har matat dina tre skat unar dynget runt en sommar, inge mer.
-men då dör Bullen och det är ditt fel mamma!!!!

Ja ni hör ju själva. Jag måste gå och mata Bulle bebisen. Jag har ju faktist inget val.
Sånu har jag en spädis här hemma idag vare sig jag vill eller inte. Jag får träna kl:14.00 när Mange kommer.

                                                                                                                                                 Baloobas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0