bannade sjuka

jag och min mys man låg länge och drog oss under täcket. näsan min har kapitulerat totalt för virus stormningen den utsatts för, men inte ger jag upp , jag preparerade med alvedon, propolis och näs spruta...resultatet är tveksamt Jag och Fille for en sväng på stan jobbigt, kallt och svettigt om vartannat. inte bra, borde stannat inne. Jag och Fille fikade på takeway och Fille köpte coola surfboots på Sotano. hes the california boys style min underbara egensinniga finfina pojke. han går sin egen väg.Spännande att se vad det blir av honom då han växer upp, Han är smart, konstnärlig, envis. Lite väl envis ibland tycker jag nog. Väl hemma så kände vi genast av den förkylda stämningen som lagt sig över vår bostad..hemma satt kalsongmaffian med morgonruffs ihår och sömn i blick och tog det väldigt lungt näsorna droppade itakt med minutvisaren..sävligt...mmm vaad trött jag blev! jag har kokat yogi the som nu dragit klart. ska dricka och mysa under filten orkar inte annat..ha det virus fritt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0