Balobas!

Tidigt upp i morse. till tandis med min skada, I really hate! Men det gick vägen som alltid. Efter skräck stunden hos tandis har jag tränat ett grymt kondis pass, härligt som alltid sen körde jag styrka och allt detta fick ju kroppen att vakna rejält.Jag har även hunnit handla lite mat och städa i köket, inte illa va?
Jag börjar jobba klockan 14:00 idag men tänker inte promenera in pga att det är isans kallt  och jag orkar inte packa på mig massa "tjock kläder".
Maken har en 7 timmar lång tenta idag jag håller tummarna för honom.
Till helgen är jag ledig och jobbar endast till kl 13.00 på fredag så vi ska nog hitta på nått skoj i helgen det behövs!
Jag känner värkligen för att svinga mina spiror på ett dansgolv, jag älskar att dansa och det var ett tag sedan.
Mange ska anmäla oss till "let`s dance" danskurs. Latinamerikanskt!  Ska bli jätte kul.
Nu ska jag göra mig iordning. Ha en underbar dag. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0