back in buissnes!

Upp tidigt och till plugget åkte barna skaran. Alla var glada och vid gott mod. Nu ska vi in isheman och rutiner igen!! Jag har plockat och städat och nu ska jag käka havregrynsgröt innan jag ska iväg på jobbet. Magnus pluggar barnneurologi och ser rätt less ut....jag förstår honom verkligen!! Men magnus ger inte upp han går på hur less han än är. trägen vinner!! Förkyldningstatus= nu skiter jag i den men den ligger kvar!! Jag tänkte försöka ignorera ihjäl den+dopa mig med alvedon så jag pallar jobbet. Hinner inte skriva mycket mer nu. ska städa lite mer innan jag drar. tjing!

Kommentarer
Postat av: evelina

Du missar väl inte dagens partylåt i min blogg! :D

2009-01-08 @ 13:49:05
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0