Arbete slutfört.

Ligger på sängen med laptopen på magen och spikmattan under mig, Jag har tagit ett bad och smort in mig med ljuvlig doftande kroppssmör . Jag känner mig mjuk, varm och behaglig, Mange ligger brevid och läser.
När jag kom hem från jobbet var maten fram dukad så det var bara att käka. Cajsa hade kommit förbi och satt i
röda soffan och löste Sudoku, hon gillar sånt. Jag däremot har aldrig tid med sånt och har jag så prioriterar jag annat, men jag ska testa nån gång. Fernanda och magnus har städat hela huset idag. Vädrat sängkläder, dammat mattor. I love you!. Det kändes så skönt att komma hem till en nystädad lägenhet. Det känns Harmoniskt.
Det finns ju ingen på jorden som kan anklaga mig för att städa för ofta,  Jag är ganska rörig, stökig och bekväm.Jag vill ha städat men I hate to do it! Finns viktigare saker att göra. Idag behöver jag varken dammsuga eller ignorera dammråttor, Passar mig utmärkt, Nu ska jag ta en "power nap"  Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0