utmaning

 Jag fick en av utmaning av  Anna (www.smutronet1.blogg.se)  reglerna lyder:

Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/ (o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.

  1. Jag är väldigt bekväm, älskar att mysa i soffan med stora godis skålen medans damm råttorna rullar förbi i perferin.
  2. Jag kan känna att ett par nya skor är livs nödvändiga! Impulsivt handlande av onödiga skor som blir liggande är en av mina laster.
  3. Jag skjuter fram trista saker -Jag gör det imorgon!
  4. Jag glömmer att skrva på tandkrämstubens kork.
  5. Jag är alltid för tidig överallt, måste alltid vänta.
  6. Jag har en last för dyra jeans  som inhandlas i onödan.
  7. Jag kräver allt för ofta att min man skall vara tankeläsare.
  8. Jag bildar högar!

      Jag utmanar  Fernanda (www.fernanda.bloggagratis.se), Catja (http://www.numeranojjigmamma.blogg.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0