Tjenis!

Allt är bra här. Jag och Magnus har varit ute och promenerat vi tog en promena d runt Mjölkudden och tittade på hus.
Planerade var vi ska köpa vårt hus när Mange är klar med plugget, Det blir nog här på Mjölkudden för vi trivs så jätte bra och barnen har sina kompisar här och sina skolor. Vi konstaterade även att vi inte orkar repa, inga stora grejjer lätt och smidigt skall det gå. Vi har repat ett hus redan det räcker. Lite lagom grejjande  är ju bara trevligt. Det finns även fina insatts  radhus nere vid vattnet . Det är också ett bra altenativ. Vi har det bra som vi har det men denna hyres 5 rummare
på 119kvm kostar 8000 kr i månaden och är ju  en hel del
Jag längtar efter en egen altan. Att ha en egen altan i söderläge höjjer livskvaliten avsevärt tycker jag.
Nå väl vi är inte där ännu men vi närmar oss och vi har ju lite tid på oss ännu att fundera på var och hur.
nu är det snart dags för Wilhelm att gå i säng så jag ska krypa ner med honom och mysa en stund antingen läser vi en bok tillsammans eller så kollar vi en film, vi får se vad det blir ikväll. 
Imorgon jobbar jag förmiddag ska nog promenera in om vädret tillåter. I need to move my body!!   Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0