Sunday morgon!

 Igår blev det ingen bio, vi hann inte! Men det tar vi en annan dag.
Vi var och handlade och sedan kokade vi en underbar köttsoppa med jätte mycket klimp.
Vi åt allihopa tills vi nästan inte kunde röra oss. Låter kanske överdrivet men den var så  fantastiskt super
god. Senare på kvällen träffades jag och Marita och Kristina gånger två , alltså två kristinor. Vi for på Bishops  en sväng och där var det som vanligt skråligt och hög ljud nivå . Det blev inget Disco denna gången. Men nästa gång!!!

Jag kom hem relativt tidigt Magnus satt i soffan framför tv:n och pojkarna låg och  sov. Nu sitter jag här i köksbordet med en kopp kaffe. Filip ska på träning klockan 11:00 Jag ska åka och träna ska försöka få med mig både Fernanda och Magnus. Förresten min nya ryska spikmatta är förbaskat sköön och effektiv, rekommenderas starkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0