Summan av kardemumman! Stavas det så Boel???

Helgen i Gällivare var så bra, skön och härlig. Solen sken över trädtopparna och vi drog iväg med skotern på lördag morgon! Vi hade en härlig dag. På kvällen åt vi middag hos min Gulle mamma/ mormor och syrran var med förstås. det var jätte gott!  Vi hann förbi Ante och Sofie och klämde lite på  bebben Clint som var söt som socker!
Noa och Tolle kom hem från Finland under lördag natt så dom hann vi också träffa! Tiden var för kort.
Gud vad mysigt det var där uppe när solen sken. Vi körde upp på hermelin och jag blev sentimental av att se avspärrningarna och staketen. Det blir aldrig detsamma igen, thats for sure.Hur som helst så är det så trevligt att träffa alla nära och jätte kära och solen över Gällka tinade mitt trumpna sinne så nu känns allt mycket bättre, lättare och ljusare
hem resan var seeeg och lååång Dio och hoaly diver spelades gång på gång och det konstaterades att den är sååå outtröttligt bra .Jag ville  egentligen höra Monica Zetterlund men föll som minoritet.  Vi dunkade många mil med metallica, Dio, Iron Maden,  dessa utnötta trötta cd skivor ,men det gick vägen. Vi är hemma nu och vi köar till badkaret..
Till sportlovet åker vi upp igen  för omväxling förnöjer. Borta var verkligen bra men hemma fortfarande och absolut bäst!
Nu ska jag lägga mig på spiken  "mattan"jag har längtat efter honom för jag glömde honom hemma på sovrumms golvet, Ska bli ljuvligt med dessa vassa spikar mot min ryggtavla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0