Sovit gott!

Jag har sovit så jätte gott inatt. När jag vaknade hade min super barnsliga make lagt ett leksakaks "förtorkat skräck huvud" bredvid mig på kudden! Hade han kanske väntat sig att jag skulle kasta mig ur sängen gallskrikande.Han blev besviken  kan jag säga.
Jag är ovaligt mjuk i  kroppen idag det beror på den super massage behandling jag fick av min" privat proffs massör och make" Magnus igår kväll. Den var extremt genomgående, tilloch med mina fingrar fick sig en genmgång och jag tror faktist att dom blev lite längre. Efter massagen lade jag mig på "Ryssen" alltså våran vassa spikmatta . Jag jobbar eftermiddag ikväll och tänkte promenera in till jobbet  men jag har ännu inte kollat ute temperaturen. Är det kallt så kan man ju alltid klä sig. Jag funderar på att ta semester några dagar vecka 10. Vi ska åka upp till Gällivare och leva friluftsliv.Skoter, slalom mm. Barnen har ju sportlov. Vi skulle behöva ha en stuga där uppe som vi kan bo i  då vi kommer upp, det är ju ändå rätt ofta. Få se vad vi hittar på nu när Mange är klar med plugget. Blomman Fernnanda var väldigt trött imorse och pallade inte at stiga upp halv sju det blir ett jäkla tjatande, inte bra! Nu ska jag bada badkar !

Kommentarer
Postat av: Anna

Du har fått en utmaning.



http://smultronet1.blogg.se/2009/february/utkast-jag-fick.html

2009-02-17 @ 16:47:30
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0