Morning!

Det har varit en sju helsickes härlig morgon. Efter barnen gått till plugget har vi lagt oss igen och legat till kl:13:00. Det är faktist väldigt ovanligt att det händer, känns ju väldigt förbjudet men så otroligt skönt. Igår kväll kollade vi en film Mystic river, den var väl sådär..rätt seg. Magnus påstår att vi sett den förut men det kan jag inte minnas ..antar att jag somnade!
...My god! Magnus ligger här brevid mig och låter så här-Feed me, feed me now!!!..Im starving....Feed me...Feed me now!!
Ha ha..Galning! Jag tror jag måste gå upp och koka lite gröt. jadet är faktist dags att börja röra på sig måste duscha och bädda mm. sen går jag iväg och hämtar lill mannen Wilhelm från plugget. Jag ska gå en lång prommis med sigge idag  han har blivit så rund under vintern. För mycket mat och mys och inga lång, lång turer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0