Knoll och Tott

Hemma efter en intensiv arbetsdag...puuust, luften gick ur mig. Jag har dushat precis och vi ska käka tidig middag sen drar vi iväg till Leos lekland. Wille och Fille har sett fram emot det. Imorgon är det alla hjärtans och det ska vi naturligtvis fira med massa kärlek ..mm. Blev överraskad idag bland NSD:s hjärtans dag annonser fanns en annons till mig!  Det hade jag ärligt aldrig väntat mig men det kändes bra!  Jag vill skicka lite kärlek och varma hjärtan till alla mina nära och kära.
Min bästa syster med familj, Jag saknar er!
Mamma, När kommer du?
Vivi och Maria, Kom hit nu! Det var länge sedan.alldeles för länge sedan.
Solen skiner här i Luleå idag igen känns härligt.... och det känns ljuvligt att vara ledig.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hej tjejen , det var inte i går :) , kul att jag hittade din blogg. Hoppas allt är bra med er allihop. Gud va fina dina barn är, å stora :) , men herregud va d det går undan , Wille var ju jätte liten när jag såg han sist , och ville bli kliad på ryggen ha, ha . Kram till er alla Birgitta

2009-02-13 @ 15:22:15
Postat av: Ulli

Tjena! Kul att höra av dig. Hör av dig när du kommer kan vi träffas. ja åren bara flyger iväg

barnen börjar bli rätt stora . Ha det jätte bra hälsa familjen KRAM Ulli

2009-02-13 @ 16:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0