Hejja!

Jobbat kväll men slutade redan halv nio. Nu sitter vi här i vardagsrummet och har kollats let`s dance som vanligt.
Morgan är ju bara enastående...härlig, cool ,go, kul och vilka höft rörelser sen.
Här hemma är det upp dukat med diverse godsaker så vi smaskar och tuggar ikapp som vi alltid gör fredag och lördag kvällar.....Läskigt gott med allt farligt godis. Jag äter tills jag blir alldeles stum i kroppen...
Fröken Fernanda är ute på Partaj med kompisar och det är ju alltid lite oroligt men hon är en skötsam ung dam oftast så jag förväntar mig att det går vägen även denna gång. Man kan ju tyvärr inte låsa in sin tonåring, fast jag skulle gärna vilja göra det om det gick. I morgon får jag sova ut jag jobbar kväll . Magnus har kurs hela helgen . Han går Axelssons klassisk massage .Gissa vad han ska få göra i veckan!  Ska hoppa i pyjjan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0