Hej!

Det känns så jätte bra i min ända alltså ishiasen. Magnus har masserat min underbara bakdel intensivt och den är icket som betong längre utan skön lagom mjuk och spänstig.nu är jag bara aningen öm..öhm där. Det blir en helkropps massage ikväll igen. Det är massor med spänningar och knutar som behövs lösas upp...Jag känner mig redan som en nästan hel ny människa. Idag har jag och Marita varit på stan  och fikat sen for marita på spinning pass så jag strosade runt och tittade på alltmöjligt. Det är mycket vår nytt men också väldigt mycke Rea ännu. Jag  behöver shoppa nytt killarna. Ska lägga ut två par boots på tradera nu. Ett par äkta   Sanchos boots skitsnygga  och ett par Australienska vintage boota, High heel med skaft ovan knä höjd. Dom är lyxiga  och snygga men jag får så ont i stortån av dom då jag går. Ska länka till auktionenrna. Fernanda är förkyld och hemma från plugget idag. Hoppas man inte blir smittad.
Ska åka och träna  lite senare. Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0