halloj!

Har varit hemma hos min kompis Marita och druckit kaffe och snackat i några timmar. Sigge och Saga var med  men Sigge flåsade och var stressad pga att dom har en "lille Skutt" kanin hemma. Sigge som är en väldigt lugn , kastrera, asexsuell han hund verkade heltänd på stackars lille skutt! Fattar inte vad som tog åt honom. Lille skutt är ju dessutom
en hane men det gav Sigge fullkommligen fasiken i. Han  var heltänd på kaninkillen. Läskigt att se!. Nu är vi hemma och Sigges tunga är på plats inne i munnen igen och han ligger i en hög här på golvet helt utmattad av all upphettsning han utsatts för. Mange äter popcorn och dricker öl?? Jag ska gå och klä av mig till nått lättare och krypa upp i soffhörnet jag också. Fille och Ville sover och Blomman kollar film. ...Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0