godmorgon!

Sola skiner över Luleå idag igen! Ska promma in till jobbet igen idag .

Jag och Magnus kollade The Wrestler igår där min gammla idol Micky Rouk har huvudrollen.

Som skådis är Rouke helt godkänd men filmen tyckte vi båda var pinsam tacka vet jag rumble fish och 91/2vecka.
Mange pluggar mitt emot mig här i bordet han har utövat massage på oss familjemedlemmar igår kväll också så han är lite öm, Öhm i tummarna...slitage! Wilhelm skall börja träna brottning igen men står i kö till friidrott och får nog plats inom kort. Blomman är någotsånär frisk idag och har gått till plugget igen fast hon nyser fortfarande i ett. Ser fram emot att gåå ut i ljuset..Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0