god morgon!

Solen skiner även här i Luleå idag. Steg upp klockan kvart över 6 och väckte Fernanda som skulle duscha innan skolan sen gick jag och la mig igen och steg upp klockan sju och väckte killarna och gjorde dom iordning för skolan. jag är ledig idag och imorgon känns väldigt bra så man hinner känna av lite ledighet här hemma också. gick igenom Wilhelms garderob och insåg att han vuxit ur alla jeans. jag måste åka och köpa 2 par nya åt honom och t shirts åt Filip.
Jag ska ta mig ett varmt bad och slå på en tvätt maskin sen åker jag in till stan och kollar om jag hittar nått till killarna. Magnus har som vanligt massor att plugga men han tänker hänga med en sväng då hinner vi kanske ta en fika också.
ska bada nu .Vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0