Febrig morgon!

Steg upp halv sju i morse och skulle göra mig i ordning för jobbet men icke blev det något jobb idag Wilhelm lille var het som en kamin så jag lät honom ligga kvar och ringde jobbet. Mange har studier på LTU idag  som inte går att missa.
Nu sitter Wille i vardagsrummet under täcket han är lite febrig men har inte ont i halsen eller så men ett munsår har han fått och lite snuvig måste vara nått virus? Jag får ägna dagen till att dalta med lill mannen och fixa lite här hemma. Ska gå iväg och hyra nån bra film till Wilhelm och köpa glass. Konsum ligger bakom knuten så dit springer man på 5 minuter.
Imorgon har Mange bara hemma studier så jag kan åka på jobbet. ikväll ska jag dock fara på gymmet och köra ett rejält pass känner mig enormt sugen. Kanske sola efteråt , inte så hälsosamt men kan ju vara jäkligt skönt. Skulle behöva lite färg i mitt "fisbleka" vinterfejs. Sen känner jag enormt för att shoppa lite vår kläder och förnya min garderob, skulle behöva lite nytt och framförallt överdelar. Jeans är jag hopplöst förtjust i har massor men jag föredrar mina Nudie Slim Jim som jag har 3 par likadana av och dom använder jag väldigt mycket folk tror nog jag går i samma brallor jämt och aldrig tvättar; men NEJ! Jag bär bara så barnsligt förtjust i dessa jeans. Fatta 3 par dessutom i samma tvätt! Nudie är suveräna i modellen enda problemet är att dom kunde hafrt dom i en storlek mindre, Jag har storlek 25/34 och dom är snygga nytvättade men efter en dag så blir dom lite hasiga i och med elastanen. Men ändå bäst!  Jag behöver handla nya toppar och Tees, Ska ta med mig Fernanda nån dag på en heldag på stan. Hon är jätte kul att ha med sig.
Nu ska jag hoppa i duschen, Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0