En kram i morse.

Jag mår bättre idag och har ätit lite havregrynsgröt imorse. Min man såg på mig med nya ögon och jag kände mig inte längre pestsmittad. Fille håller sig på sin kant han reser till Spanien imorgon och vill inte ha med mina baciller att göra...jag förstår honom. Igår sa Wilhelm till mig att jag älskar hans baciller och han älskar mina, det var ju dö gulligt.
På fredag åker vi till Gällivare och skall vara där till onsdag nästa vecka " sportlov". Jag har tagit två dagars semester.
Hoppas vädret blir fint så vi kan åka skoter, snowbord, slalom, eller nått av det iallafall. Grilla ute i det fria längtar jag efter Hoppas alla får vara friska nu så detta verkligen blir av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0