Catja har utmanat mig!!

Skriv 5 otäcka saker att äta och skicka den dåliga maten till 5 andra bloggare som utmaning och se om de vågar äta   1.Lever. (Why oh why ska man äta ett upprensnings-organ? Lever och Njurar har väl sin päckliga smak av en anledning!) Jag Ulrika gillar leverbiff jätte mycket!
2. Ärtsoppa. (Hade kanske kunnat lära mig om inte min mamma och morbror/Gudfar hade tvingat mig att äta det när vi kom fram till Ljusdal en sen natt för många, många, många år sedan. Jaana gifte sig då!)- Jag äter inte ärtsoppa det är inte gott! det ser inte bra ut! det luktar illa!
3. Fläsksvål snacksen. (Under min tid i Malmö introducerades jag för detta. Fy.)- Nää fy catja detta äter jag inte heller fläsksvål...bläää!
4. Pölsa. (Äter inte heller Whiskas eller Frolic! ;))- Pölsaär enligt mig, icke ätbart!
5. Abslout ingenting med socker eller kolhydrater överhuvudtaget (...I wish..... ;)Jag äter massor av detta och gillar det allt för mycket!


Ulrikas lista:

1. KoktaSniglar. (konsistensen är som exstra tjock gummisnodd!! smakar dessutom illa! Detta äter jag aldrig igen!)

2. Soppa på fårhjärna."Mjalå sopa"på grekiska.( alltsådet smakade inte helt fel men jag klarar inte att äta hjärnsubstans.)
 
3.Fårkött.( Detta smakar konstigt koftigt, ulligt. jag hatar fårkött!)


4.Fiskbullar.( tycker det är så läskigt nedmalt och obestämbart, vad innehåller denna lilla bulle igentligen?)


5.fläsklägg.( Bara så hemskt dåligt och osmaklig


Jag utmanar: Anna    smultronet1.blogg.se


fernanda   fernanda.bloggagratis.se


Emilia   http://emiliafogelqvist.blogg.se/.  
 
http://junitjejen.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0