Bakning

Idag ska jag gå och handla ingredienser. Jag ska baka bullar, cupcakes, chokladkaka och fylla upp i frysen imorgon eller på fredag, hinner inte idag. cupcakes är konstverk  och man blir lycklig av att titta på dom. Det ligger nästan mer värde där, i att studera dem än i att äta dessa kalori bomber.  Att det innehåller kalorier är ingen fara, gotta bör man få göra bara inte hur ofta som helst och sen är ju mängden betydande . Fattar inte hur människor pallar att utesluta såna underbara saker ur sitt liv i evigheter bara för att vara smala, skulle aldrig fungera för mig jag är en riktig gottegris och en alldeles för stor livsnjutare för att klara det; Men att jag sen är en väldigt nyttig människa som tar hand om mig annars spelar givetvis in. Gottandet tillhör liksom det goda i livet! Magnus massage igår gjorde susen 1 timme tog den  och jag har sovit väldigt gott. Har lovat att med hans hanledning massera honom ikväll, han verkar knäckt.
Nu ska jag krypa ner under täcket en stund. ska jobba eftermiddag idag. Förresten jag ska boka  tid och fixa klar min lilla tatuering inom kort. Det är så att jag tatuerade in en liten ful tatuering på axeln när jag var VÄLDIGT ung! Jag ångrade mig givetvis och har för 2 år sedan tatuerat över den med en fin ros, den är inte klar ska lägga till lite detaljer. Egentligen vill jag inte ha nån tatuering alls men om man nu måste så kan den ju vara lite snygg iallafall. Mange har en fin drake på sin axel, jätte stor, jätte maskulin. Den passar verkligen honom. 
Jag tycker tatueringar är ok. Men dom måste synka med varandra. en här en där utan nått som helst flow eller sammanhang är så splittrat och oharmoniskt tycker jag. Jag tror man ser det väldigt annorlunda när man är väldigt ung och jag tror att många tjejer ångrar det senare. Plåtter är inte bra. En jätte snygg genomtänkt är väl ok  eller knappt det. Två är definitivt för mycket.  Lite trashigt känns det som. Nu sitter jag med en för mycket och hoppas den blir  fin så att jag kan titta på den utan att känna jätte mycket ånger. Vi får väl se. Livet innehåller misstag. Mycket ångrar man faktist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0