Aaaatjoooo!

Skit också, jag är fortfarande lika förkyld..Aaaatjjooooo! Jag nyser helatiden och det är så jobbigt. Jag tänkte iallafall ta två alvedon och bada kanske känner mig piggare om jag fräschar till mig lite och luktar lite godare, smörjer, packar in, färgar, sprayar och allt vad man nu kan göra. Det är värt att testa. idag ska Fernanda uppträda kl 18:00 så vi ska åka och lyssna, jag nyser kanske sönder hela konserten!!?? Hur som helst så älskar jag hennes röst den är ganska djup och blusig, har blivit det sista året, rösten förädras i den åldern. Hon är så begåva och fin våran pärla. Jag ska filma henne när hon sjunger. Kul att ha kvar. Mange är också sjuk han ligger här brevid, helt under täcket bara svansen sticker ut.Siggen har ätit spagetti och köttfärsås igår tydligen tål inte hans mage det för han har haft bajskalas! tur att han är så smart att han i allafall går på toaletten.Han  har äcklat sig  under toastolen,tur det!
 Nu ska jag slå på badvattnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0