Vilken kanon dag!

Vaknade av väckar klockan klockan 06:45  det kändes  rätt lätt att stiga upp då jag såg att solen tittade in genom persiennspringorna:)). Jag väckte grabbaran och gick ut och satte mig på altanen medans hundarana gjorde sin morgonrunda på ängen brevid. Det kändes svalt och friskt men med kombinationen klarblå himmel , stor sol och dagg i gräset blir det toppen. Idag ska jag börja dagen med en promenad in till city ska träffa min kompis Kristina och ta ett fika sen ska jag inhandla diverse block ,pennor och mappar som Fernanda och Fille kan behöva och en enkel lite filofax till Filip, det behöver han. Mange pluggar barn neurologi och är  efter sommarens ljuva tillgänglighet tillbaka i sin egen värld alltså "näsan i böckerna". Jag har fasicken inte börjat måla taken på vinden ännu..så fort jag ska börja..händer det nått eller så hittar jag på att någonting annat  som jag intalar mig själv är viktigare...taken känns jobbiga..och tråkiga..
Få se om det blir idag då? Nu ska jag hoppa i duschen...ha en underbar dag.:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0