vaknade tidigt.


Vaknade i ottan och kände mig irriterande pigg, jag hade ställt in mig på att sova ut ordentligt, Ni vet "Bebissömnen" för att vara riktit utvilad och på G idag. Jag har legat hela eftermiddagen igår  fastvuxen i soffan men somnade ändå rätt sent och vakade alldeles för tidigt . men jag känner mig faktist rätt ok idag så det blir att använda benen för att ta mig till jobbet. Imorgon måndag är jag ledig sen har jag bara fyra arbetsdagar kvar till min nästan 2 veckor långa ledighet. Det ska bli så skönt att pyssla och grejja  här hemma . Sy,, måla.mm.mm.Jag har en hel del fina tyger som väntar på hyllan. Nu ska jag gå och fixa frukost jag hör att grabbarna har vaknat. Mange snarkar ännu ..han är så oerhört tråkigt seg på morgnarna...Han kan puffa i evigheters evigheter utan att ha en tanke på att klockan går och livet rinner iväg;) Ha en bra dag..TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0