Today!

Hemma igen efter jobbet lagom mör. Solen har varit stor varm och underbar hela långa dagen så jag började morgonen i solstolen, tanka sol känns enormt viktigt om man ska palla hela långa mörka vintern.  efter 5 veckors lång semester känns det som jag har kommit in i ekorrhjulet ige det snurrar på och känns ok mycket tack vare mina super enormt jätte bra arbetskompisar...halva gänget glassar ännu och jag saknar dem, nästan alla;). Fille är i Jävre och fiskar och kommer hem imorgon eller på torsdag Blomman är i Gällka  så det är bara Wille , Mange och jag hemma och så Saga och Sigge då förstoss På Torsag blir det BBB med M och K ska bli kul vi har knappt träffats och "djup pratat "på evigheter och jag saknar det och jag saknar dem:))...LOVE YOU darlings!! Vi har nog mycket att molykylisera kan jag tänka. Mange och Wille har ordnat mys ska hälla upp en kopp yogi och krypa i mys linnet..Ha en skön kväll tjing!!

Kommentarer
Postat av: Maran

Hallo snyggingar!!

Kul att du e tillbaka me din blogg :)

Faan va snygg Fernanda e o bara 17 år. Marcus tycker oxå att hon e en heting.

Ha de, kramisar Marita

2009-08-04 @ 23:46:26
Postat av: ulli

Ja dom växer och blommar:)) kom ut på facebook vill snacka med dig darling! kram

2009-08-05 @ 00:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0