Söndag.

Söndagen har bjudit på en bladad kompott . Vädret började i granitgrå himmel som övergått till blå och sol.. jätte uppskattat med tanke på mitt tillfälliga humörssjunk vid strykjärnet igår :(..höst melankolin var ju övergående och idag strålar jag åter ikapp med solen. Tapetseringen på övervåningen går jätte bra och Filles rum blir riktigt lyckat och han är nöjd och det är huvudsaken för en missnöjd Filip är inte att leka med..huu!! Wille kille är hemma hos "Danneboy" ska hämta hem honom snart och börja fixa iordning för morgondagen och plugget. I säng i tid är A och O för mina morgontrötta killar. :)). Min Sigge vovve verkar sugen på en lång prom men jag känner inte att jag orkar. Det blir en snabbrunda bara har varit och tränat och har en mastodont träningsvärk i låren efter gårdagens trappträning. Funderar på att åka till Gällka har lite möbler där vi skulle behöva hämta och skotern och pulkan..?..Hade varit trevligt att träffa alla samtidigt, saknar syrran med familj enormt:( vi träffas alldeles för sällan. Nu ska jag snart åka och hämta hem Wille . Ha en skön kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0